Oj oj oj!

Vad flitig jag varit! Jag har hunnit tvätta, städa lite, gymma i en timme, duscha och hänga tvätt! Ja detta är väldigt flitigt för att vara jag, då min dag brukar bestå av plugg och internet.

Så idag har macen fått vila, men n är det dags igen! Läxdags rättare sagt. Jag håller på och designar ett typsnitt för min lektion i typografi 2. Eftersom att jag varit så inne på hela hår-temat nu, och märkte hur kul det var att jobba med det i illustrator så har jag nu bestämt mig för att skapa ett hårigt typsnitt :) Fast jag är ju lite utav en serietecknare, som jag fått höra av ett antal lärare nu, så förvänta er inget realistiskt svall av bokstäver, utan snarare ett gulligt och lite komiskt font.

Detta ska även kombineras med en poster som hängs upp vid entrén som vanligt, och jag har redan en liten idé :p

Men nu är det penna och grafpapper som gäller, haydiyoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0