lila kort och skrapisar på posten!

Ja just det! Jag gick ju ner och kollade brevlådan med, och där hittade jag ett fint lila kuvert adresserat till ingen mindre än MIG :D



Lila och fint :) Vet inte varför jag blurrar adressen, tror inte att det sitter en läskig stalker
med planer på att komma och kidnappa mig här borta i Malaysia, som sitter och läser min
blogg, men jag tror ändå att jag sover lite bättre om nätterna när jag gjort det, heh.


Ha ha! Festligaste kortet med färgglada dansanta fågelfän :D Hipp hipp hurra! Och så fick
jag skraplotter, vilket måste vara en av de mest spännande presenter att 'öppna' när man
har chans att bli miljonär eller något. Men jag snålar inte, vinner jag så bjuder jag på
bio i sommar, hahaha.


Kortet kommer ifrån Ingela och Jim, mamma och pappas kompisar som jag kännt hela livet.
De blev precis farmor och farfar, precis som mina föräldrar, och det är där vi ska fira
midsommar som vi brukar göra varje år. Det är då svensk sommar är som bäst :)
Längtar!

Tusen tack för kortet och skraplotterna, Ingela och Jim! :D

Kommentarer
Postat av: chubbchubbs

Men, hade du inte blurrat adressen så hade du kanske fått fler presenter? =)

2010-05-11 @ 00:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0