jag har något i näsan


Som gör att jag nyser, nyser, nyser och nyser. Hela tiden. Håller jag på att bli förkyld? Attans.

Nu regnar det med, härligt ju. Svalare väder när man inte ens kan njuta av det. Som tur är jag inte täppt nu i alla fall, så jag kan i alla fall avnjuta god mat, och det ska jag alldeles strax då vi ska tillbaks till det gamla området (där vi gymmade igår) och äta sen lunch. Eller tidig middag? Aja, man får passa på när vi väl har kortet till grinden så att vi kommer in på området, har lånat det av Akiras pappa eftersom att vi ville till gymmet där.

Saknar verkligen det området, maten där är god, gymmet är najs, och poolområdet är supermysigt. Ska nog passa på att fota lite så att jag kan visa er sen :) Självklart gillar jag detta området med, men det har inte riktigt samma mysfaktor som det gamla. Borde fota mer här med så att ni ser hur jag har det, men först blir det alltså Putramas 1.

Oj vad hungrig jag är, nu ska jag tjata på Akira.

Kommentarer
Postat av: Sofie the fisen

hihi så söt bild :)

jag har varit slarvig med att läsa bloggen, ska ta igen lite inlägg nu ! PUSS

2010-05-30 @ 12:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0