hipp hipp!

Nämen vad är det för en dyster blogg jag driver?
Nu får det bli ändring på det, med negativ energi kommer man ju inte långt. Så idag dedikerar jag ett superglatt inlägg åt min käre bror som fyller 24 just idag! Kan tyvärr inte ringa dig eftersom att du inte är hemma ju, men ett litet sms och en massa hälsningar på fejjan har du ju fått, men visst kan jag väl bjuda på en fin bild med!

HIPP HIPP HURRA - LULLEPLUTTEN 24 ÅR IDAAAG!
Lulle som glad 24-åring :)


När jag väl är inne på det spåret så kan jag ju påpeka att min kära mams också fyllde år, fast förra veckan. Då blev det inget grattis-inlägg så ni får dela precis som ni delar födelsemånad och stjärtecken. Allt blir ju lite finare om man har någon att dela det med :) Haha.


HIPP HIPP HURRA MAMS SOM INTE FYLLER ÅR IDAAAG! :D

Stulen från fajsbook.


Min fina mams firade sin födelsedag i London, men nästa år borde den kanske firas i Malaysia? Heheheee. Nä, kom ni när jag tar examen istället, då bjuder jag på fika och rundtur, och förhoppningsvis fina studieresultat. Alla som vill kan få komma förresten! Bara kooom :D
Tänk vad humöret stiger när man skriver om sina nära och kära, nu kan man ju återgå till pluggpluggplugg med ett leende på läpparna, höhö :)
Hö.

PS även stort grattis till alla er andra som fyllt år i år så klart!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0