Här har ni Oakwood Park aka Putramas 1 (en mulen dag)

Så här ser husen ut, har för mig att det finns 5 eller 6 stycken.

Poolområde, kommer mer längre ner.


Spexig bro över poolen.


Färgglad lekplats för de små, och ibland för mig.


Nu blir det lite trädgårdsbilder.

Fiske förbjudet, för dem som inte vet :)


Där var das fishies.


Hey! En grotta!

Skulle spexa till det med en fin bild från grottan, men jag blev lite rädd så det blev inte mycket bättre än såhär.


Poolområdet, med stor pool och pool för de små.

Litet vattenfall.


Lite större vattenfall.

Mina ben står stadigt på hala stenar, hoho.


Annan vinkel på poolområdet.

I byggnaden finns café, gym, badmintonbana, mini market, festlokal och management.

Och självklart blev det lite mat, ni känner ju mig.

Nasi Goreng Ayam (stekt ris med kyckling)

Nasi Goreng Pattaya (stekt ris med ett tunnt, platt ägg + sås)


Nu vet ni hur det der ut där borta, nästa gång blir det Putramas 2 :)

Kommentarer
Postat av: Fie

Oh my god, är det såhär du booooor? SHISSLEMYDIZZLE, det är ju helt magiskt fint och wow och jag är mållös och woho och hej så fint :D badas det ofta i poolen? :D

2010-05-30 @ 12:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0