fredagsmys

Här sitter jag och tittar på Ghibli filmer
, avnjuter en väldigt rosa dryck och väntar på att pojkvännen kommer tillbaka. Vi ska nämligen gymma idag! :D Gym gym gym gym gyyym! Så najs, skitlänge sedan jg varit på gym nu, ända sedan vi bodde på det andra området, eftersom att gymmet här är lyxigt, men kasst. Får bara gå i typ 'fönstershoppingstakt' på gåbanden, kan inte jogga eller något sånt. Och det är ju det som är min favvo :|

Men nu blir det alltså lite filmmys innan gym, sedan skolprojekt, och sist men inte minst, fredagsmys!
Och ikväll blir det även Skype men tjejerna, vilken najs dag alltså :)

Men åter till mina Ghiblis nu, hör av mig senare igen hoho (som ni längtar) ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0