busy bee

Nämen här sitter jag och tycker synd om mig själv.
Varför? Vet inte, det bara blir så ibland.

Kan bero på all läxa jag måste bli klar med innan torsdag, och att jag måste springa och skriva ut saker/hitta ett nytt ställe att göra det på som skriver ut A2 fast utan att det måste vara poster-kvalité, och ta 30 minuter. Jag har egentligen inte tid med det, men vad gör man? Lämnade ju in min broschyr i fredags som jag jobbat så hårt med, och nä då måste plötsligt hela klassen göra om. Där satt jag hela kvällen innan och klippte och skar ut perfekta linjer, limmade utan att det såg limmat ut och finputsade på min kära broschyr. Och så kommer man dit, läraren säger att allas jobb ser ut som högstadieprojekt, och så går hon igenom med var och en vad man ska göra om. Och det hon klagar på min var att hon hellre hade sett ett matt papper istället för glansigt. Najs ju. Där brände man de 100 kronorna. Så ja, får försöka hinna med det ikväll annars vet jag inte hur jag ska hinna.

Sitter just nu med ett annat projekt, en reklam poster för klockmärket Swatch, där man ska göra en design där postern liksom blir designen på klock-remmen med. Svårt att förklara med eftersom att jag har spioner i bloggen så berättar jag alltså mer och visar senare när jaf väl lämnat in projektet, alltså efter torsdag. Kan liksom inte lägga upp arbeten längre innan jag väl lämnat in dem, men ja det kommer alltså. Usch har så mycket att göra egentligen, har en massa collage jag måste bli färdig med, några tills imorgon, och så ska jag komma på en skiss på poster och en logo som ska vara emot gendercide, alltså att göra selektiv abort p.g.a barnets kön. Också tills torsdag. Nu fick jag lite panik här, borde inte sitta och blogga direkt :|

Sedan måste jag gå till skolan och be om alla mina studieresutlat sedan terminen som gått, har dock bara fått 2 än så länge, och hittar bara ett av dem. Sjukt bra jobbat. Och så får jag väl tjata och se om jag kan få det tredje, är inne på fjärde terminen nu ju. Dessa behöver jag så att jag kan söka studielån/bidrag av CSN nu när ett nytt lärår börjar. Bra timing på allt alltså. Bah.

Hör kanske av mig senare ikväll, nu är det back to work som gäller...

Kommentarer
Postat av: Fisen

kompis, du är grym och du fixar detta :) Du har big talang och en mästare på att ritta skuggor till fisar som inte kan (haha hihi jag?)! heja heja heja! ps. fin bild :D

2010-05-30 @ 12:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0