banguuun

Bangun banguuun! Upp och hoppa! :D Haha, jag har varit uppe sedan klockan åtta, nu är den tjugo över tio. Och vad flitig jag varit! Har städat hela rummet typ, samlat ihop pantflaskor och tömt papperskorgar, som jag ställt i hallen tillsammans med resterna av hönsnätet som jag alltså ska slänga i soprummet så fort Akira vaknar så att jag kan få nycklarna. Vill inte väcka honom riktigt än, han var så trött igår så. Snäll flickvän, hoho. Vad mer, jag har fixat hår och smink, noppat brynen, och även testat på att fylla i dem lite, blev skitsnyggt men jag är fortfarande lite ovan bara. Sedan har jag plockat ihop och organiserat min 'sjuklåda' lite och till och med suttit ute på balkongen en stund haha. Vampyr-Ida överraskar igen :p Nu sitter jag bara och glor på ett japanskt barnprogram, ser ut typ som Pókemon fast med en jojo? Aja, det är på engelska så jag är nöjd. Är på ett sjukt härligt humör idag i alla fall, har verkligen vaknat upp på rätt sida och hälsan ljublar av glädje efter gårdagens kaos. Vilken härlig sista dag på veckan.

 

Nu väntar jag bara på att pojkvännen ska vakna, blir nästan lite sugen på att springa in och ropa bangun banguuun! Bangun betyder förresten vakna eller gå upp, bangun banguuun ser jag som upp och hoppa! Men jag får hålla mig en stund till, checka lite nyheter eller läsa bloggar, vi får väl se :)


Bilder från balkongen



En glad Ida på balkongen, hö hö.

 

Sedan blev det lite för mycket sol, frääääässs! :O

 

Haha, men jag återkommer efter brunchen, haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0