att blinka eller att inte blinka?

Värst vad många bilar som byggs utan blinkers nu för tiden.
Det förgyller liksom en dag mitt i trafikstockings-smeten. Om inte det var nog så har jag pungat ut över 250kr på bara utskrift av skolarbeten idag, sjukt najs ju! Ett av dem är som jag skriver ut en andra gång, och den andra kommer jag att bli tvungen att skriva ut igen eftersom att min lärare inte kände för att svara på mail idag och därför så visste jag inte att man skulle lägga till en liten textrad om designen brevid bilden. Ska bli kul att skriva ut den igen. Kuuul.
Och så har jag ett enormt myggbett på armen, precis innan armbågen, där det kliar som värst.
Kan den här dagen/kvällen bli mycket bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0