7 min kvar

Hej kära blogg och läsare,
har precis vaknat från en 3 timmar lång kvällstupplur. Fick inte sovit så bra i natt eftersom att jag hade lite last minute work tyvärr, hemskt missförstånd som slutade i att jag inte kunde bli färdig i tid, kommer till klassen med bultande hjärta och kallsvettas (haha kanske inte, men ändå) och berättar för läraren. Hon var hur cool som helst. Riktigt trevlig, och detta är samma lärare som låste dörren när halva klassen kom för sent till presentationerna idag, och trots att de hade sina arbeten med sig som de precis varit och skrivit ut så blev de också räknade som 'sen inlämning' och kommer att få ett antal procent avdragna från arbetet, precis som jag. De fick heller inte redovisa. Efter det valde de att gå till kafeterian och sura något extremt istället, det var tydligen några till som inte lyckats bli färdiga men det verkar som att hon accepterar lite sent arbete så länge man har en bra attityd och kommer i tid. Ja eller acceptera fast sänka betyget lite. Men det gör inget, jag är bara glad att jag fortfarande får lämna in när jag är klar, och att nästa projekt verkar jättekul. Berättar mer om det senare.

Precis innan jag vaknade fick jag ett långt fint sms från min bror, där han berättar om pojkarna och hur de har det och allt, och så frågade han om jag var nervös inför min födelsedag. Min födelsedag? Ja just det, jag fyller ju år om 10 minuter nu, malaysisk tid. Man kan väl inte säga att jag uar nervös, eller ens pirrig just nu, har liksom helt glömt bort att ha en ordentlig nedräking så jag har inte precis byggt upp någon spänning eller så. Men ja, nedräkingen börjar nu i då, så får vi se hur det går :)

8 minuter kvar nu, heja mig. Imorgon ska det firas med konsert då Shai Hulid kommer hit från USA, och sen på lördag så vill Akiras föräldrar ta med oss på restaurang. Jag hade hellre firat med en god gräddbulle, gosh vad jag saknar dem...

7 minuter kvar, woop woop! Nu ska jag kränga lite snabbnudlar, hoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0