utvilad, atlast!

Nu är det redan söndag, gosh vad denna helgen har gått snabbt! Det var ju inte länge sedan jag lovade att uppdatera duktigt så fort skolan var färdig, men det blev inte riktigt så. Jag led av allvarlig sömbrist (så har jag själv klassat mitt tillstånd) i veckan och nu har jag levt under ett spädbarns sömnvanor hela helgen. Mycket skönt, och känns ju inte alls som att man kastar bort dyrbar tid av sitt liv haha, nä men ibland är man nog värd att få vila ut sig ordentligt när man jobbat hårt. Så nu är jag ledig hela veckan som kommer och sedan börjar jag en ny termin måndagen efter det. Då kommer jag kunna kalla mig VC 4:1 istället för VC 3:1, och det är ju ett steg i rätt riktning :)

Nästa termin börjar ju i April, så nu har jag officiellt gått färdigt en tredjedel av min utbildning, och det är ju verkligen ett steg i rätt riktning det med :D

Ska snart äta middag, men sedan uppdaterar jag er om gårdagens konsertbesök, det ända jag lyckats göra i helgen bortsett från att sova och äta :) Så det kommer om en stund, om internetet tillåter då, hihehoha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0