tattsen och annat

Ush vad jag var flitig idag på typografi lektionen, tur att jag inte laddade upp bilden igår eftersom att den blev ändrad som bara den idag :) (Dyker nog upp senare idag.) Stannade kvar till lektionens slut, 13.30, och sedan har jag latat mig ever since. Det får man ibland.
Fast jag försöker få ihop hur det kan ta över 2 veckor att skicka ett ynka dokument genom express post för 200kr. "Tar ca 3-5 arbetsdagar" jovisst! Känner mig lite lurad, och nästa gång får jag hålla mig till DHL helt enkelt.
Uuuuuy vad mitt liv hade varit lättare om man bara kunde scanna in papperna till CSN, och få pengar direkt efter det liksom. Men nej, livet ska minsann inte vara lätt.

Nu ska jag återgå till att lata mig, har egentigen jättemycket att göra i skolan som vanligt men jag tar tag i den imorgon istället, på min lediga dag. Får glo på när pojkvännen spelar Battlefield 2 ett tag, innan jag samlar krafter åt nåt annat :)


Och så upptäckte jag att min nya 'kroppsdekoration' ej hamnat i bloggen än!

Mormor hon hänger med i svängarna! Lika så gör mitt ansikte :) hehe

Kommentarer
Postat av: Mams

Tänk att lilla mormor får vara med dig hela tiden, hoppas mina barnbarn oxå vill ha sin mormor på armen en gång:) Very nice

2010-03-09 @ 21:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0