naglar, oh naglar

Och så kan jag ju passa på att påpeka vilka fina naglar jag har, eftersom att ingen annan kommer att göra det här haha. Lila ska det ju vara om det ska vara en favorit, kvittar ju vad det är. Men aldrig förr har jag ägt ett riktigt fint lila nagellack. Hittade bara nåt vinrött från H&M sist jag letade (vilket var för över ett år sedan nu) eftersom att jag inte målade naglarna så ofta hemma i Sverige. Och gjorde jag det så blev de bara röda eller vid något tillfälle svarta.
Men nu hittade jag alltså tre lack för en svensk tjuga för 3 veckor sedan.

jag vet, billigt skit tänker säkert många, men jag älskar billig shopping, så länge det ser bra ut, speciellt när det kommer till 'cute stuff'. Till exempel samlar jag på små söta berlocker. Hade jag samlar på Tomas Szabo (som också finns här så klart) så hade jag nog blivit ruinerad ganska snabbt. Men nu har jag lyckats samla på mig några sötsaker för endast ca 30kr styck, och då hittar jag glassar, cupcakes, ostbitar, och andra godsaker som är typiskt mig att ha om halsen kanske.

MEN åter till nagellacket nu då, nu har jag i alla fall köpt 3 nagellack, i de här nyanserna:

Lila, ljusblått och en ljuslila nyans (ej rosa som den verkar se ut här).

Så varje vecka blir det en ny färg, och snart får jag ta och testa på nya nyanser kanske. Men min favorit är den ljuslila som matchar mina sneakers, Akira gillar mest den ljusblå, och den här normal-lila passar nog bäst i alla sammanhang eftersom att den inte sticker ut lika mycket.

Men vem orkar tänka så, heja naglar som sticker ut :D

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej. Faster eller Ers majestät. Grattis till nya titeln. Som vanligt roligt att läsa om alla dina "tokigheter". Gillar din nya hårfärg och tycker nog att det ljuslila nagellacket är bäst.

Precis haft din mamma på tjejmiddag. Det var skoj.

Som alltid! Roligt att det rullar på i skolan. Verkar verkligen vara rätt för dig.

Ser fram emot att träffa dig till sommaren. Och du är så jättevälkommen till midsommar. Hälsa Akira.

Var rädd om dig. Stor KRAM /Ingela.



2010-04-24 @ 01:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0