mitt i stressen

När allt annat känns så stressigt och allmänt sunkigt som det gör just nu så känns det tusen gånger bättre när man har en sådan mormor som jag har :D



Det lyser verkligen upp en så frustrerande tisdag som denna.
Glasögondag förresten, vaknade men extremt svullna ögon som jag försökte dölja med smink.
Pandavarning på det ni, men är det bättre - tjohej.


Har 9 dagar på mig att bli klar med:
- En uppsats på 8 sidor om avskogning (smart val ida...) i Malaysia för min ARCS klass.
- Ett slutprojekt för Digital Photography klassen som ska ställas upp på paneler och där man ska kunna svara på alla frågor som 'varför valde du det här, vad betyder den här bilden, blablabla' när folk (andra lärare tror jag det blir) kommer och frågar ut en. Och jag har fortfarande problem med mitt tema = panik när min lärare inte svarar på mail och jag ska visa ganska mycket framsteg nu på torsdag.
- Ett slutprojekt för Page Layout i form av en Årsredovisning för ett malaysiskt företag som heter Apollo, då 50-70% ska vara färdigt på fredag. Idag hittade jag äntligen varor därifrån jag kan fota och använda, eftersom att projektet fokuserar på design, inte texten.
- Slutprojektet för Typography klassen lämnades in idag, men jag har ett gammalt projekt jag inte varit och skrivit ut än som ska lämnas in om en vecka. Då är det även prov.
- What else... Ja just det, jag har heller inte tagit mina bilder av 'liquid in motion' för fotografin heller, det hade jag glömt. Tur att man skriver listor på bloggen som påmminer en.

En glad nyhet, bortsett från det urgulliga kortet, är i alla fall att CSN kom in idag, så snart kan det bokas resa hem i sommar. Ska bli så härligt att få mysa med familjen och vännerna ett tag :)
Nu har man något att längta till.

Kommentarer
Postat av: Wilda

Jag har inte heller sett sånt i Malaysia...



jag ska vara borta i totalt 8 månader och det är mindre än 2 kvar... =(



vad gör du i Malaysia?



// Wilda

2010-03-16 @ 17:00:55
URL: http://wilda.blogg.se/
Postat av: E

LÄNGTAR TILLS DU KOMMER HEM!! Saknar dig :( <3

2010-03-22 @ 22:48:19
Postat av: The Fis

JAAA, HEJA CSN!!Kom hem till oss:D

2010-03-23 @ 18:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0