Love me butch update

Happ, då var man tillbaks här igen, blev ingen lång konsert idag, de skulle bara spela i 30 min tydligen, och vi var redan sena så vi hann bara med de två sista låtarna, haha. Tur att det var två bra sådana :) Inte mycket folk, men lättare för mig att ta bilder då ju. Efter det stack vi till KLCC och fikade i väntan på att rusningstrafiken skulle vara över så att taxin blir billigare, haha. Inte mycket mer än så har hänt idag precis, har varit en riktig slappedag även denna. Men jag tänkte uppdatera er med bilder från idag, och lite senare även bilder ifrån Alice in Wonderland-temat vid MidValley Megamall som jag lovade för ganska länge sedan. Sedan kan jag förklara vad Ais Kacang är eftersom att jag fick en kommentar om det haha, glass med majs? Ja typ, men ändå inte :p

Bilder!

Inte så hemskt crowded, haa


Love me butch


Hej Ida, jag sjunger gärna för dig varje dag om du vill? Fint, sarvibrahaj :)


KLCC


Nu har ni sett det, nu ska jag fika på en liten Sweetie bulle och sedan blir det Alice in Wonderland bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0