kaos

Jag tror att det förra inlägget förklarar min blogg-frånvaro ganska bra. Jag kommer alltså inte att ha tid att blogga så bra den här veckan, heller inte nästa. Sedan har jag lov en vecka efter det, och då ska jag minsann försöka att gottgöra som bara den.
Igår gjorde jag även bort mig med att min årsredivisning i indesign kraschade, så nu kan jag inte ens öppna skiten.
Och ja, det var just det här projektet jag stressade med mest. Och nej jag hade ingen backup. Ja jag är dum.
Men man lär sig av sina ordentligt dumma misstag?

Nu får jag börja om.

/Dumma dumma Ida.

Kommentarer
Postat av: Fisen

Fisen <3 Ida

Fisen också vara dum och glömma spara saker på datorn, Fisen lova Ida att livet går vidare :) :)



PUSS!

2010-03-23 @ 18:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0