blodigt värre

Äntligen kom jag in på blogg.se, vet inte riktigt vad det var som stod på? Tråkigt i alla fall när man väl blivit klar med anti-fur postern, som jag varit ivrig att lägga upp och få lite feedback perhaps? Bryr mig inte så hemskt mycket om tävlingen, men gott betyg hade inte suttit fel. Så har ni åsikter så let me know i kommentarerna nedan eller på facebook, eller ja försök att ropa hela vägen hit, försök gärna överrösta bollywood filmen hos grannarna ovanpå :)

Jag tror att min design var den enda riktigt blodiga, vilket överraskade mig faktiskt. Jag är ju ändå den med blod-fobi? Men ska man nå ut med ett budskap så kan man inte tramsa runt och få allt att se gulligt ut eller? :P

'my body is covered with death'

Kvinna med blodig pälsmössa och pälskappa.

Allt gjort av mig, var strikt förbjudet att använda andras bilder eller designer.
Använde mig först utav blodiga brushes jag laddat ner lagligt från deviantart,
men för säkerhets skull slutade det med att jag gjorde mina egna med hjälp av vectors.
För inFURmation.com i samband med typografi lektionen i skolan.

Kommentarer
Postat av: Mams

Jätte bra bild Ida, detta måste ju ge ett gott betyg, en bild kan ibland säga mer än tusen ord, oj vad poetiskt, ha ha

2010-03-09 @ 21:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0