1 vecka och 3 dagar senare...

1 vecka och 3 dagar senare...

Ja det blev lite dåligt uppdaterat där, har haft fullt upp om jag ska vara ärlig.
Skola, skola, skola, resa till Indonesien, och åter skola :|
Ja Indonesien, eller Jakarta som jag besökte, var alldeles underbart :)
Tror inte att de flesta hade tyckt det, men vad gör det, jag stormtrivdes!

Men nu är jag tillbaka i Kuala Lumpur och stressar med skoluppgifter igen.
Tänkte uppdatera er med Indonesien-resan senare, inte mycket annat som hänt utöver det.
Var i Putrajaya idag med fotografi-klassen och fotade landskap och sånt hela dagen. Inte mycket mer att säga om det.
Just nu ska jag bli fotad av Akira inför hans design för åt ett album han sysslar med just nu.
Han behövde en lady på framsidan och ja, jag är ju hans lady, så jag bestämde mig för att ställa upp trots alla mina kompleks. Gillar inte bandet det så får man ju göra nåt annat helt enkelt :)

Så det blir det nu, och sen ska jag göra färdigt mitt tävlingsbidrag för infurmation.com som är en organisation som är emot att ha ihjäl djur för sin päls. Fick inspiration ganska snabb eftersom att jag själv delar åsikter med dem, men det blir en egen illustration från huvudet eftersom att jag inte klarar av att se bilder och sånt som har att göra med ämnet.

Så ja, blir kanske bild när jag är klar, men först das photoshoot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0