vi filosoferar


Här sitter jag och skäggisen och önskar att det fanns fler timmar på dygnet...

Fast bara idag typ. Annars är jag ganska nöjd med livet. Men gosh vad jag är stressad just nu. Tur att jag åker iväg på lördag annars hade jag nog blivit en gnutta deprimerad. Och det är ju aldrig bra.

Men istället för att rabbla allt jag ska bli färdig med så är det nog bättre att jag går och jobbar på det istället. Så slipper ni mitt gnäll och så slipper jag sitta och skjuta upp mina arbeten medans jag bloggar.

Okej, bra deal där.

Vi hörs om ca 24 timmar, då ska jag minsann uppdatera er om livet, mina få men trogna läsare.

Hoho.

Kommentarer
Postat av: Sofiie

Har du målat den skäggisen? Mangofin :D :D

2010-07-08 @ 21:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0