en röd svamp


Chicka-chicka-boom-boom-wicki-wicki-weeh-weeeeh??


Nej det var ju bara jag i mitt nyfärgade hår! Hähä!

Nu är jag nöjd igen, ingen utväxt eller bleka slingor/toppar. Najs vinröd färg, lite mörkare än på bilden, tror att min laptop cam överexponerar ganska rejält, vilket kan ses på vampyr-hudfärgen med. Jag är inte så hemskt nöjd med kameran i min laptop alls, är det inte jätteljust inne i rummet så blir det väldigt pixligt, och är det för ljust, som nu, så blir det alldeles för överexponerat. Och jag kan inte ändra några inställningar, bortsett från effekter som denna:

Ser ni likheten förresten?

Men min laptop är ju så bra på mycket annat, köper man en macbook pro så antar jag att det blir en slags studie/karriär investering, inte en leksak som vissa storbloggare verkar uppfatta. Men har man moolah så har man, andra får leva på CSN-lån, vi små stackare...

Fast jag tror att vi har ganska stor tur att vi ens har CSN i Sverige, till skillnad mot de flesta länder som skulle skratta en rakt upp i ansiktet om man bad om bidrag eller lån för studier. Javisst är vi lyckligt lottade vi svenskar, glad nationaldag i efterskott förresten. Hur firade ni? Jag firade med glass, hihi :)

Nu ska jag nog göra något med mitt liv. Har inte bestämt mig för vad än. Gymmet? En god tupplur? Titta på några avsnitt utav Doraemon? Eller spela sims? Haha! Vilka val man har i livet. Nej men först ut blir en skål havregrynsgröt med russin, om nom nom.

Kommentarer
Postat av: Fissen

Niiice, snygg du blev i håret!! Denna färgen passar dig super, mucho fint :) :)



Du får komma hem och rädda mitt hår, jag färgade ju det blont (way to blont, tänk dig vita prinsessan i alice i underlandet - sofie grät - sofie klagade - frisören färgade om dagen efter - sofie blev gul - tänk dig guldgult - allt var frid och fröjd tills utväxten kom - hy hy hy (Hitchcock birds musik där haha) - så nu är mitt hår hemskt - frisör tid om en månad - hjälp. HAHA :)

2010-06-09 @ 17:16:43
Postat av: ida

haha jag vet inte hur jag kan stå till tjänst, bortsett från att visa dig några tips om att gömma utväxten :p



men det är ju najs med platinablont, typ lady gaga stile? lady fisefis kommer jag att kalla dig nu :)

2010-06-09 @ 17:26:20
URL: http://eedasaurus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0