ljusblå blåsa

Här får ni en liten spoiler för årets sommarklänning, för mig då! :)


Ljusblå med vita små rosetter, smalt vitt band i midjan, och lite volanger vid midjan med. Eller kanske inte volanger precis, men tyget blir lite vågigt. Strunt samma, det syns ju inte på bilden i vilket fall som helst, ni får se sen nuar jag är hemma i Sverige och får någon att fota helkropp när jag bär den någon gång :)

Är lite nervös faktiskt, har inte burit något så ljusblått sedan jag var 13 år tror jag...

Ska bland annat bära den på ett visst barndop, om man får ha en så 'kort' kjol inne i kyrkan det vill säga. Ska matcha den med en liten vit spetsblus/jacka/woot? som jag fick på posten idag. Så flickigt och somrigt och allmänt najs.

Ska matcha dem med de röda morrisarna också, eller vad tycker ni?

Nu ska jag springa och göra nötköttsburritos med smält ost och rester från gårdagens sallad. Fast jag har inga tortillasbröd så det få bli roti pratha, men det ska nog gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0