här sitter lilla stora ida, ho ho, ja ja

Nämen här sitter ju jag. I Kuala Lumpur. Fortfarande.

Min t-shirt med förpackning, ett litet hjärtehål mitt i ett kvinnotecken med hjärform.
Var för 'gendercide'-projektet, alltså könsselektiv abort. Nu vet ni.

Dagen gick inte riktigt som planerat, skulle skrivit ut alla mina arbeten, lämnat in dem till mina lärare och sedan åkt hem och packat färdigt innan vi skulle hämta upp Akiras mamma på hennes jobb och sedan åka till Shah Alam för att spendera kvällen/natten/morgondagen där innan jag flyger.

Men trafikstockningar och extremt seg personal på utskriftstället satte stopp för mina planer. Så vi fick skriva ut det vi hann, och som tur var så han jag inte skriva ut ett arbete som jag senare såg i mailen att min lärare ville ha lite ändringar på. Men nu är jag i alla fall färdig med allt, så imorgon ska jag lämna in skäggisen, en viking poster, en t-shirt förpacking jag fick göra om, men medföljande t-shirt, och så det sista arbetet jag ändrade idag och ska skriva ut imorgon bitti.

Allt ska lämnas in till rektorsexpeditionen imorgon som har öppet halv dag om lördagar, som tur är.

Nu ska jag spendera natten med att spela sims och sova mer än 5 timmar.
Vilken lyx jag inte fått uppleva på många veckor...

Imorgon natt påbörjar jag min resa mot hemstaden, men vi ses på bloggen när jag kommit fram till Shah Alam tycker jag.

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0