en vecka har gått

Ja vart tog jag vägen? Ja min blogg har inte uppdaterats på ca en vecka, och det beror ju på att jag är hemma i Malmö och njuter av den svenska sommaren :) Har inte riktigt tagit mig tid att sitta ner och blogga än, och hade egentligen inte tänkt göra det nu heller, men en liten, liten uppdatering får det bli.

Så här kommer några få meningar om veckan:

Bebisarna är extremt söta och mysiga, och det kommer att bli väldigt trist att missa deras första år.. Men jag njuter och gosar på så länge jag kan :)

Midsommar var jättetrevlig, men god mat, roliga lekar och där var jättemånga som kom i år. Så det var kul, och självklart åt jag en massa jordgubbar, om nom nom.

Jetlag har jag lite kvar, men inte så farligt som sist. Då kunde jag somna vid 8-9 på kvällen, och nu kan jag hålla min vaken till midnatt men sedan deckar jag ganska snabbt.

Tjejerna har jag hunnit träffa lite, fast mer blir det ju nästa vecka, trots deras tighta jobb-scheman :p

Imorgon är det barndop och det ser jag hemskt mycket fram emot. Jag blir ju gudmor och det har lottats fram att jag ska hålla lilla Noah på dopet.

Håret är nyfärgat i mörk mahogny, fast det ser lite vinrött/lila ut i vissa ljus. Men jag är ganska nöjd om jag får säga det själv.


Nej det är kuddar i bakgrunden, alltså inte Wiggo.

Ja det får väl räcka så idag, ska försöka uppdatera bättre, men det glöms lätt bort när jag är här borta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0