bubblorna fortsätter

Har testat att göra en tjej vector som ser 1. realistisk ut (ok halvdant), 2. seriefigur-aktig, och så nu 3. silhouette. Aaaah, förvirrad. Känns som att bubblorna mister sin najsighet så fort man sätter detaljer (ansikte, drag, linjer, fägrer) oå flickan. Får hålla det lite abstrakt kanske.

Känns som att jag kommer att få hålla mig till en silhouette med lite overlay, ser mysigast ut hittils.


Varken hon eller henner propertioner är perfekta eftersom att jag skapade på frihand.

Haha min pojkvän är söt han, igår när jag visade och frågade vad han tyckte så hade han glömt bort vilket projekt det var för, så han sa:

'Varför sätter du inte in typ en tingeling?'
'Va? En tingeling?'
'Ja eller typ en fe då.'

Ha ha! En feee! Aw lille hardcore-killen :p

Nu är klockan 7, jag har lite mer läxa att jobba på, jag är sjukt trött, har full dag i skolan (dvs 9 timmar framför macen) och så trafikstocking 40 min nu på morgonen, en timme senare ikväll.

Och sedan har jag helg :) Min sista hel-helg i Malaysia eftersom att jag kommer hem och hälsar på nästa lördag (framme söndag) för er som missat det, he he.

Kurrikurr i magen = dags för frullz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0