japanska bebiskläder

Har precis beställt hem kläder.
Fast inte åt mig själv, det har jag inte råd med just nu, haha! Det blev ett gäng bebiskläder! Japanska! Ha ha! Jättegulliga hittade jag, de är precis i min stil när/om jag skaffar barn, så jag är säker på att Lulle och Maria också gillar dem, hoho.

Min stil kan ju vara lite speciell ibland, men dessa kläder är så underbart söta och roliga :D Fast de hade inte åt nyfödda, bara storlek 6 - 12mån som minsta. Noah och Liam är ju jättesmå men det är ju så klart bättre med för stora än små kläder. Annars är det ju något de kan bära till jul!

Ville helst hitta något som var samma stil fast olika färger, och det blev helt perfekt. Utom ett plagg. Där blev det samma, men det var så gulligt att jag kunde inte motstå ändå. Vill man se skillnad på dem så kan man ju lösa det med olika strumpor!

Ha! För det köpte jag också!

Blev lite rädd för mig själv när jag satt där och kollade igenom bebiskläder. Man kände nästan en liten längtan. Jag, som alltid sagt att jag inte ska ha barn, satt och log och fantiserade hur mina framtida barn ska klä sig.

Fast att klä sina hundar är ju också ett bra alternativ. Om man nu inte skaffar barn. Eller om man skaffar hundar innan, och man ändå känner det dära suget efter bebiskläder. Så ja Wiggo, nästa gång får jag kolla igenom hundplagg åt dig kanske, kuuul.

Tror inte att den surskanken till hund hade uppskattat det, men ja tanken är ju lite kul. Haha, nä lille Wiggo, som jag saknar honom, jag ska bara vara snäll mot honom framöver.

Nä, åter till Liam och Noah, här kommer en liten ledtråd till ett av inköpen:



PS, om två veckor sitter jag i schäslongen där hemma och kränger lösviktsgodis med mams och paps och glor på TV eller film. Ja TVÅ som i 2! Tänk vad snart!

PS igen, JA schäslongen är MIN!!

Kommentarer
Postat av: Mams

Hej lilla hjärtat, vilken fin färg du har på håret denna gången, konstigt att det sitter kvar på skallen efter alla dina färgningar:-)

Trevliga bröllopsbilder oxå, är det så ditt bröllop kommer att gå till??? Ja, vi får väl bilder på det oxå i såfall.

Schäslongen är lite svår att boka om du inte vill sitta med paps o glo på fotboll, men vi ska nog kunna förhandla till oss den så vi kan mysa med en film o så. Nu går tiden fort tills du kommer, vi får skypa en dag o bestämma lite inför hemkomsten, hur som helst så lär du inte missa oss på Kastrup, har redan fixat skylten, hi hi hi

Var rädd om dig, pusshaj

2010-06-07 @ 22:46:48
Postat av: ida

ja samma som jag färgade sist :) men jovisst håret sitter minsann kvar på huvudet! färgar det ju själv så jag bleker inte eller så. och sådan mor sådan dotter när det kommer till att färga håret eller? :p

och nej, detta var ett vuadligt traditionellt malaysiskt bröllop, jag är ju inte malaysier, eller kommer att gifta mig med en, haha.

och du kan hälsa pappa att schäslongen är min, vill han glo på fotboll kan han göra det inne på mitt rum :)

jag håller utkik på skype men ser er aldrig :|

och vad för skylt :O

2010-06-08 @ 06:01:17
URL: http://eedasaurus.blogg.se/
Postat av: SOFFIEE

söt pandaaa

2010-06-09 @ 17:12:55
Postat av: ida

haha jag visar dig vad jag köpt senare fisen, de är så sjukt söta :D fick dem på posten idag!

2010-06-09 @ 17:23:41
URL: http://eedasaurus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0