bang-a-bumerang

Nämen här ligger jag framför laptopen och bloggar på en fin fredagskväll. Och så kollar jag in shopping online. Akira blir galen på mig och tycker att jag shoppar för mycket, när jag bara ligger och tittar på dem. Typ fönstershopping, fast skärmshopping. Tycker jag är skitkul :)

Och sedan är ju skillnaden att han kanse köper ett par jeans för en tusenlapp minst, och jag handlar fem toppar för två hundralappar. Lite skillnad? Jo tack.

Men jag har en mucho härlig kväll i alla fall, Akira och jag har spelat ps3 spel tillsammans och tittat på tv och allt sånt. Tillsammans hela kvällen. Inget facebook, inga forum, inga läxor. Bara riktigt häligt fredagsmys.

Men i morse var det en helt annan femma, jag vaknade med det värsta magont jag någonsin varit med om, vilket slutade med att jag gick upp och tog en extremt kall dusch och gick in och la mig igen, kall och blöt, och sov tills halv två. Bortkastad morgon, men det hjälpte i alla fall.

Och sedan kom ju Akiras syster med man, som annars bor i Sydney, och då fick jag en skitfräck bumerang! Hade frågat efter en liten bumerang som nyckelring eller så när hon frågat vad jag ville ha, men istället fick jag en stor som står på display inne på mitt rum nu. Akira fick en massa snacks (vad annars, haha!)

Men nu umgås alla de i Shah Alam, men jag och Akira får inte plats så vi stannade här. Fast det hade vi nog gjort ändå :)


Och den har till och med en känguru målad med abo-stil, hur aussie kan det bli?

Kommentarer
Postat av: Fisen

Fin bumerang! Vad är Shah Alam :$ ? Hihi

2010-08-01 @ 21:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0