knoppen på toppen

Ojojoj vad det var länge sedan jag uppdaterade bloggen nu, kan ju bero på att jag varit så upptagen med att skapa en liten, liten, liiiiten hårboll mitt uppe på knoppen. Very busy woman då.


En liten, liten boll att matcha den stora pannan.

Nej, men nu har det ju gått över en vecka, och jag skyller på skolan faktiskt. Har inte haft något att blogga om bortsett från skolan, utan att ha något att visa upp egentligen = bloggtorka.

Men nu har jag alltså en mini-hårboll att visa upp, för det kändes så himla aktuellt just nu.

Vad kan jag annars uppdatera er med... Kanske att Akiras syster med man sitter på ett flyg från Australien och kommer hit imorgon för att hälsa på ett tag, det blir ju första gången jag träffar henne *nervöz*.

Och på lördag blir det plugg som bara den...

MEN söndagen blir en historisk dag i denna flickas liv. Coheed and Cambria, live i KL. Bandet som öppnar är inga mindre än Love me butch. Mitt absoluta favorit band (Malaysia) tillsammans med ett av mina absoluta favorit band i alla kategorier, här, på söndag. Oh my gosh. Jag har en känsla av att detta kommer att bli årtiondets konsert.

Jag är lite uppspelt jag :)

Nu ska jag chilledilla med en Akira framför ps3 och ett glas mjölk i handen.

Kommentarer
Postat av: Elin

ida fin i knopp på toppen!

2010-07-29 @ 20:14:35
URL: http://mittkreativakaos.blogg.se/
Postat av: Fie

LILLA MY :D

2010-08-01 @ 21:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0