en frusen ida


Hej jag heter Ida
. Jag bor i Malaysia. Jag sitter i skolan med kofta på, och ändå fryser jag.

Inte konstigt att jag blir förkyld jämt och ständigt, att gå från en temperatur på 32-37 grader ute, och sedan in i ett iskallt klassrum/köpcentrum/biosalong/restaurang, och sedan ut i värmen igen.

Det kan ju inte vara helt bra i längden?

Gosh, sitter med linne, kortarmad skjorta, och så en långärmad svart kofta på det. Och det är bara jag som fryser känns det som. Varför fryser ingen annan? Varför fryser jag? Är detta en vanesak eller är det något fel på mig? Känns ju lite sjukt om jag ska börja ta med en hoodie varje gång jag ska någonstans. Eller så kan man hoppas på att de kör igång nåt miljömedvetet koncept och alla aricons i hela KL kör på halva energin istället. Fast det lär ju inre hända. Ujuj vilka problem...

Och så upptäckte jag att min fina blomma hänger upp och ner :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0