min lördag i stan

Äntligen släppte bloggen in mig :)
Så nu är det dags för dagens uppdatering, trots att vi nu passerat midnatt här borta.
Det hela började med lite photoshoot med Akira ute på området, blev alltså inte av igår.
Sedan latade jag mig lite innan det blev dags att åka till KLCC (köpcentrat vid tvillingotnen) för att möta upp Jaka, hand flickvän Iza och så Tofan som nu flyttat hit (igen) från Indonesien, haha.
Tyvärr så visste bara Tofan att vi skulle komma, så Jaka hade redan köpt biljetter till bion åt dem 3, medans vi var inställda på att vi alla skulle traskat vidare till Pavillion. Så vi umgicks bara en stund och bestämde oss för att träffas nästa helg istället, förhoppningsvis.
Så jag och Akira stack till Pavillion för att underhålla oss där för kvällen och äta middag och hela det. Det slutade med att jag shoppade jeans på Topshop och skor från Macbeth, och sedan blev det även bio för oss. Dock såg vi Little Big Soldier, som var väldigt bra faktiskt. Jag föredrar Jackie Chans nya filmer (inte barnfilmerna) nu när han spelar i kinesiska bra filmer igen och inte spelar hjälte längre. Men LBS var mycket mer underhållande än jag trott, men lyckades få in ett fantastiskt men sorgligt slut på det hela. Gå och se den :)
Sedan blev det sushi, take away, och taxi hem för att glo på America's Got Talent och just nu filmen 8 Below. Fast jag har mest gjort läxa och sånt så jag har nog missat handlingen totalt, ska vara en ganska bra film annars har jag hört.

Men nuuuuuu blir det bilder!

Molnigt över KLCC

Parken utanför

dripp dropp

i väntan på sushi

sakae sushis lounge

utanför pavillion







ida i kinesiska korgen, haha

taxi hem


shopping

Sushi och plast, väldigt classy ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0