plättar och UPular

Vad jag blev sugen på att göra svenska plättar nu, mums mums :P
Man kanske borde testa på stekjärnet man fick i julklapp?

Fast jag tror att japanerna kommer hit på middag snart, så det får nog bli senare ikväll eller imorgon.
Imorgon blir bättre, då har jag hela dagen på mig, hoho :)

Men på tal om något helt annat så hittade jag det här söta klippet där en aussie DJ, Pogo, remixar filmen UP. Jag bara älskar UP, det är min favoritfilm och har varit det ända sedan jag först såg den på bio. Trodde att Wall-E skulle sitta på förstaplatsen längre, men UP slår allt
Tyvärr får jag inte lägga upp klippet här, men om ni har lust kan ni kolla in den på Disney Pixars youtube :)
"UPular Remix" heter låten i alla fall, hittad på Disney Pixars facebook.



Klicka här för UPular.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0