journalistik in english

Vem sa att Visual Communication endast var att klippa och klistra?


3 av 8 små journals, fick tillbaks min fjärde idag samt lämnade in min femte.
Snart börjar allvaret; 2000 ord, ca 12 - 15 sidor?


Tur att man pluggat journalistik innan, underlättar extremt mycket!
Fast nu blir det på engelska då :P


Nu ska jag lyssna på New Found Glory och jobba på min Cupcake Calendar en timme innan jag ska ut och fota till Digital Photography lektionen. För varmt att göra det just nu, ush. Ni kan knappt gå ut där hemma pga snön, och här orkar man knappt gå ut för att det är så varmt och kvavt :( De uppmuntrar en till och med på nyheterna att dricka mycket vatten och unvika utomhusaktiviteter. Ironiskt, när man väl sitter i 35 gradig värme så låter det inte helt fel att rulla runt i snön i Malmö längre.

På tal om det så ska man snart boka flyg minsann :) Ska bli så härligt med en skön, mild, svensk sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0