ingen röd ida inte

Och på tal om ingenting alls, bortsett från Lindsay Lohan kanske (som jag glor på just nu i filmen Herby), så har jag alltså inget rött i håret längre. Inget annat spännande heller, bara ljusbrunt som mitt riktiga hår, lite ljusare möjligtvis.
Såg väldigt rött ut på bilden jag lade upp under det kinesiska nyåret när jag bär choeng sam, MEN det var nog både ljus och bildredigeringen efteråt som bidrog till det.
Och inga bra bilder kan jag ge er just nu heller, min kompakta kamera ligger ju som sagt i djupt koma, och det är lite tufft att ta bilder på sig själv med en tung SLR. Så det blev krispiga och pixliga photobooth med das mac istället.


Så ja, bildbevis kommer här


huvud...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0