farligt nyttig brunch

Jag älskar att vara ledig om måndagar :)
Fast dagens rastlöshet slutade i att jag och Akira hamnade i Chinatown och brunchade inne på ett Mamak Stall där.
Det blev en nasi goreng med kyckling för hans del, och jag mumsade på tandoori kyckling med vitlöks naan.
Bild nedan. Eftersom att jag inte har något annat intressant att blogga om idag :)


Om nom nom! Dock hade de inte min favoritsås, som smakar mint.
Och nej, fryn inte på näsan ni som inte testat, det är hur gott som helst :)


Och så delade vi på en sådan här bamsing! Vilken farligt nyttig brunch det blev ;)
Men så får man lov att leva här i Malaysia, hehe.



Efter det sprang jag runt och fotade inför ett skolprojekt, 10 linjer + 10 kurvor (kommer kanske bilder senare) och sen hamnade vi inne på KLCC och hade bio dejt med 'the toothfairy' eftersom vi redan sett allt annat. Ganska trevlig film faktist :)

Och resten av kvällen gick åt att designa mitt påhittade business card inför morgondagens typografi lektion. Blev hur bra som helst, bild imorgon!

Klockan är nu kvar över två och dags för mig att avlägsna mig. Godnatt ni där hemma i snöstormen! Hoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0