3 macro bilder

Har blivit lite dåligt uppdaterat här i bloggen!
Bodde i Shah Alam med Akira tisdag - fredag (idag) och inernetet har ju inte varit det bästa.
Och så har jag ju haft fullt upp med skolarbeten med.
Nu hinner jag minsann inte heller skriva så mycket eftersom att jag har lite mer att göra innan morgondagens inlämning, men jag tänkte lägga upp bilderna som jag valde som mina 3 macro bilder idag.
Tog hur många bilder som helst, eftersom att jag inte har en riktig macro lens, så sen var det bara att välja dem som såg mest trovärdiga eller intressanta ut helt enkelt.
Har fortfarande vattenbilderna kvar som jag ska fota imorgon.


Men här kommer macro i alla fall!



De blev lite större bilder än vanligt, så att ni ser detaljerna lättare
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0