mini update

Jag är helkass på att blogga just nu, men har som sagt fullt upp (verkligen, verkligen fullt upp) just nu så ha förstående please :)

Men jag har hunnit med mycket kul i helgen med, det har ju blivit mycket skola så klart, och nästan all packning inför onsdag då vi beger oss. Men hela fredagen spenderades med Maria och Johanna som var i KL innan de åkte vidare till Thailand, och på lördagen blev det gym och umgänge med Deen (världens surprise?).

Och nu idag (söndag) så ska vi sticka och hämta upp Akiras dator som varit på lagning, så har jag tur så bjuder han kanske på en god middag medans vi ändå är ute :)

Ska föra över bilder från kameran senare, och kolla igenom om det finns något att lägga upp på bloggen, men tills dess så får ni njuta av min stiliga mustach-odling in progress.


En kass bloggerska som gillar att matcha boben med en stache.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0