död blogg, död blogg...

Why?

1. Jag har varit magsjuk hela veckan, nu har det gått över till en liten influensa istället.

Pest eller kolera, the story of my life.


2. Har skitmycket att göra just nu.

Åker hem om mindre än två veckor och jag har väldigt, väldigt mycket kvar. Mer än vad jag orkar tänka på.


3. Har fått en tidig julklapp i form av HTC Wildfire

(Ok, 2/3 av priset betaldes med min Samsung Omnia) Och där har det laddats hem spel och apps som underhåller alldeles för mycket mitt i skolstressen.


4. Är i Shah Alam just nu, där internetet är lika aktivt som sköldpaddorna i dammen utanför.

Samma sköldpaddor som precis upptäckts vara avlidna. Tragisk liknelse, but true.


Wait, vad tusan är Shah Alam? Jo en stad utanför Kuala Lumpur där Akiras föräldrar har ett helghus. Ibland sticker vi hit för att få träffa Akiras brors familj. Underhållningen kommer i form av en liten spattig treåring med alldeles för hög röst. Men han är hemskt rolig i alla fall. Finns också ett stort och härligt mall i närheten, men är man inte där så är man alltså fast i detta lilla hus, med filmer, tv, internet (eller ja laptop i alla fall) eller som i mitt fall, läxor.

Och så här ser utsikten ut:

Träd á la bananas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0