9 days later...

Har inte bloggat på 9 dagar, vilket säkerligen är mitt längsta blogguppehåll hittills.

Varför spelar ju inte så stor roll, men det beror ju säkert på en blandning av skolstressen innan jag åkte + vilan och internetpausen när man väl kom fram + umgänge med familj och underbara brorsöner + att ligga sjuk med feber och värk, och trotsig mage i två dagar.

Men nu är alles güt och jag passar på att uppdatera mig med både facebook och bloggar, tidigare har den ända gången jag gått online varit när jag kollat nyheterna med mobilen.

Men men, idag ska de sista julklapparna slås in, och så blir det lite, lite skolarbete som hänger kvar på 'ledigheten' och så får man väl hoppas på att man kan hålla sig frisk inför imorgon.

För då ska denna faster fira första julen med två små godingar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0