veckan jämnar ut sig?

Vilken helg jag haft. Fredagen känner ni ju redan till, lördagen stack vi och åt alldeles för mycket satay med hela gänget (Akiras familj) och på söndagen var det Coheed and Cambria. På måndagen stack vi ut och gjorde staden med Akiras syster med man, åt god mat och fyndade lite. Jag införskaffade mig en ukulele.

Idag vaknar jag upp med värdens jävla feber och förkylning. Detta måste vara ett sätt att liksom jämna ut min vecka. Från superduperjippitjoho till attansjävlajärnspikar. Nu ska jag ner till kliniken på området så får vi hoppas att febern går ner så att jag kan gå till skolan i alla fall...

Har varken lust eller tid med detta :(

PS helgbilder kommer senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0