stumpan med strumpan

Fast nu är det ju fredag (malaysis tid) så ännu en helg fullproppad med läxor ;) Fast jag och Akira ska nog lyckas klämma in en biodejt med, har ju fortfarande inte fått möjlighet att se Inception som alltid är fullbokad ;o Men idag/igår/torsdag så började de ju visa Airbender så nu borde det ju finnas plats på den andra. Hoppas hoppas.

Deen ringde till mig tidigare ikväll, har ju gått ca 7-8 månader sedan sist, helt sjukt egentligen. Han frågade om vi ville bowla imorgon vid 12, det var nåt extrapris eller så, så jag övertalade Akira att vi skulle vakna lite tidigare imorgon så att vi var redo innan 12 (ska nämligen till postkontoret med), och till slut gav han med sig. Sedan skickade Deen ett sms till Akira där han sa att han nog inte kunde vakna så tidigt förresten. Och han var inte så intresserad av att träffas senare hellerm utan sa att det fick bli nästa gång. Så ja, bara att vänta 7 månader till då? :)

Kuuul.

Något annat som är kul i alla fall är mina nya strumpor.


Tagen med min sjukt fantastiska mobilkamera just now.

Najsa strullor i alla fall. Och Ida <3 strumpor har ju, och kommer alltid att vara väldigt sant. Nej, nu är klockan över 3 och jag har druckit upp min Vanilla Coke. Dags att sova, japp japp :) Gärna med strumpor på.

Kommentarer
Postat av: Elin

Gu vilka helt underbara strumpor!

2010-08-05 @ 21:30:00
URL: http://mittkreativakaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0