står stadigt

Klockan är tjugo i fyra och jag kan inte sova. Så nu sitter jag här med en kopp kamomillte i handen och bläddrar igenom det lilla arkivet. Tänk vad många bilder jag har liggandes som jag aldrig lägger upp. What a waste.

Får bli ändring på det. Fast kanske inte typ 'dagens mat'-bilder som kanske är några månader gamla nu. Om jag inte har något hemskt intressant att säga om just den maträtten då. Och det brukar jag ju, hehe.

Nä om man inte skulle ta och bläddra vidare tills jag nått botten på koppen, har ju en eftermiddagslektion imorgon att ladda upp inför.

Hepp.




Två stadiga tvillingar, Petronas Towers, tagna häromkvällen utanför KLCC.


Kommentarer
Postat av: fisen

coola bilder, ser lite ut som batmans gotham city :D

2010-08-27 @ 09:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0