borde plugga, gör annat istället...

Mexikansk manga á la eeda?

Jag jobbar på en detaljerad med, ja ni vet, hudfärg, skuggor och hela köret, men av någon anledning så föredrar jag det lite minimalistiska och ofärdiga liksom. Typ "så här hade jag sett ut i en mexikansk manga"? Den andra kommer kanske upp i veckan om jag plockar upp lite självdiciplin och blir färdig med allt det viktiga först...

Mitt lilla självporträtt har jag gjort med Pen Tool i Adobe Illustrator, för er som undrar. En så kallad 'vector' som jag beskrivit tidigare i bloggen.

Har använt mig av bilden på mig då jag är egentligen är rödhårig, men nu har jag ju svart hår och det är ju bekvämare att illustrera sig själv svarthårig än att ta en ny bild till facebook? Ellerrr?

Nä nu ska jag glo på DC comics med Akira innan jag går och lägger mig, ledig imorgon ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0