ÄNTLIGEN!

Nuuuuuu är min 60 sidor långa hår-tidning 'frizz' färdig! Nu är det minsann slut på sena nätter med att designa sida efter sida, timme efter timme.

Igår blev jag klar, och idag skrevs den ut och fästes ihop som en riktig tidning. Det känns så konstigt, att hålla i den, känns som en riktig tidning man varit och köpt i affären, bara det är det är jag som designat den!

Och jag är så sjukt nöjd! Ok, där är väl en eller två av de många scannade bilder som blev lite lågupplösta, men annars är jag så himla nöjd! Klapp på egen axel liksom :)

För att dela min stora lycka så får ni bli först med en liten sneak-peek! = 8 smått suddiga webcam bilder, grattis liksom :p Batteriet till proffs-kameran ligger på laddning...


Så ja... Det var det. Då blev det dags att ge sig på nästa projekt då...

Kommentarer
Postat av: Emelie (ja, den emelie :))

Så sjukt snyggt!! Ida du är GRYM!! STOR APPLÅD!

2010-08-17 @ 21:45:50
Postat av: Elin

ser ju hur proffsigt ut som helst, du är såååå duktig, massa klappar på axlarna och en spark i rumpan!

2010-08-18 @ 22:17:05
URL: http://mittkreativakaos.blogg.se/
Postat av: Elin

svar på din kommentar på min blogg.

Tack visst är de söta :P

jag har en kompis som designar bloggen åt mig, jag gav upp efter en stund... funderar på om den skulle vara lila/grön istället för rosa/grön.... vad tror du? vill ha expertens råd =)

2010-08-18 @ 22:22:02
URL: http://mittkreativakaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0