bilder: love me butch + one buck short

Ja då blev det alltså dags för lite bilder från gårdagen, som lovat. Jag var ju som sagt och såg Love me Butch, men fik även sett One buck short och sedan en söt liten grupp (eller de var ganska många egentligen) äldre musikanter som spelade lite kulturell musik. Jag tog hemskt många bilder igår, är nästan förvånad själv när jag går genom dem, så jag kommer bara att lägga upp dem jag fastnade för direkt, resten känns lite överflödigt. Det är ju inte precis alla dem som läser min blogg som är intresserade av Love me Butch eller ens vet vem det är.

Nu har jag och Akira precis varit och firat min sista fria dag innan skolan böjar igen. Tänk nu är det bara 3 månader kvar tills jag kommer hem och firar midsommar :) Så nu har vi varit och mumsat på Tandoori Kyckling vid vårt favoritställe, och nu tänkte jag lägga upp bilderna innan jag går och vilar upp mig inför morgondagens nya termin. Så ja, BILDER:

Love Me Butch





haha :D



^denna är min favorit^





One Buck Short


skuttihopp!


Glömt namnet men roliga var de :)




fullt med folk på scenen ju :p


Och jag stod längst fram hoho! ^bevis^


Gosh vad jag älskar att fotografera musik, ironiskt nog :)
Men dags att nanna, wish me luck inför imorgon!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0