bildkompensation: hår-rosett

Oj vilket långt inlägg och inga bilder, katastrof. Det kommer nu istället.
Efter det att jag tog läxpaus och innan jag satte mig här på den röda mattan i vardagsrummet för att blogga så tittade jag på när Akira spelade Super Street Fighter 4 en stund. Väldigt spännande, men ändå lyckades jag få ett sånt där litet spazz när man bara måste hitta på något, helst kreativt. Så det blev att se om jag fått tillräckligt långt hår för att göra en sådan omtalad hår-rosett uppe på huvudet. Sist jag testade så gick det inte, men det lönar sig att testa igen för den här gången funkade det minsann :) Blev inte särskilt stor, och allt lill-hår föll ner i nacken igen, meeeen det gick ändå :D


Liten söt rosett mitt på knoppen!



Tittut säger mitt helg-face, nu ser min frizz ut som den flytt en tornado.

Shower time! Och efter det är det dags att fixa naglarna, ushy :|
Har haft ljuslila så länge nu, dags för ljusblå.
Somrigt och fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0