hey W, hey hey W

Hej blogg och peeps. Jag ber om ursäkt för min snart 3 dygn långa bloggfrånvaro. Ungefär lika lång som min helg än så länge, och då kan man se ett tydligt samband där. Jag har alltså FULLT UPP med uppgifter som ska bli färdiga tills den kommande veckan, och jag önskar verkligen att jag hade något kul att visa, eller skriva om, men det har jag alltså inte.

Igår hade jag dock en vilodag, men den var inte särskilt spännande att skriva om. Skulle ju gått på konsert och sett Rocket Rockers från Indonesien som jag verkligen gillar (PEEEEESTAAAAA), väldigt festligt band. Men vi bestämde oss för att ha en riktigt lat dag istället med 3 filmer (en såg jag i och för sig själv) och hämtemat. Och så sparar man liksom pengar tills nästa konsert istället. Kan vara skönt med en händelselös dag när man han så mycket att göra med, trots att paniken och stressen gärna hälsar på precis före läggdags. Idas tips: När du börjar känna dig halvtrött så se en film till, sitt uppe till 4 och sen när du går och lägger dig så orkar du inte tänka på något alls utan bara däckar i sängen.

Mitt i läxyran fick jag också höra att min stol (om ni minns min Gaudí-inspirerade Art Nouveau stol) ska visas upp på den här KL Design Week, tillsammans med min jävla bokstav, så betyder detta att jag måste sticka in imorgon och fixa material även där eftersom att den blivit lite misshandlad när den stod på display i skolan, och bars runt osv osv. Allt detta ska vara klart på tisdag. Fråga mig inte hur jag ska lyckas trycka in ett 150cm högt jävla W + en ömtålg jävla art nouveau stol i en liten, trång jävla Perodua Mivy bil, som är typ den minsta bil jag någonsin färdats med. Ush bara tanken på mitt stånk och stön på tisdag morgon får mig att rysa.

Även tanken på att fortsätta bygga mitt jä... kära W just nu får mig att rysa det med och därför tog jag en efterlängtad bloggpaus. Jag har en massa rivsår och små sticksår över hela mina armar, händer och till och med ben eftersom att det är för varmt för att bära annat än shorts och linne just nu. Allt detta tack vare hönsnätet jag använder som grund. Imorgon ska jag börja pynta (ja jag är fullt medveten om hur sent jag är på det) med pantflaskor, sugrör, lock (tänk macD, BK) och liknande plastmaterial som jag klippt itu i små remsor så att de liksom ligger över hela mitt W som fyrkantiga fjädrar. Finn ju till och med klänningar som ser ut så, men ja det ska bli spännade att se om jag hinner och om det blir bra. Temat var ju återvinning, så jag tänkte använda papper, men eftersom att det kommer att stå ute så funkar det inte i ett så tropiskt klimat som här.

Fråga mig inte vilken idiot som bestämt höjden, bokstaven blir 20 kortare än mig, och när han först berättade om uppgiften så sa han att bokstaven skulle vara i höjd med höften. Liar.

Ja jag får väl återgå, ville bara meddela om att jag fortfarande lever och mår relativt bra. Skriver mer imorgon, haaaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0