sista om hönsnätet

Nä, förlåt att jag spammar er om mitt jävla hönsnät, men nu så upptäckte Akira precis att jag har små röda rivsår över hela underarmarna och det ser väldigt hemskt och självförsakat ut. Blev orolig att folk kommer att tro att de är just det när jag kommer till skolan på tisdag, så jag tänkte svalka rivsåren med lite vatten. Inte bra, nu svider de som in i, och blev ännu rödare om det nu var möjligt. Hittade också blod på ena låret som kom från ett utav rivsåren på armarn tror jag. Nu räcker det med hönsnät för idag :( Eller snarare i natt.

Nu ska jag glo på när min pojkvän spelar Yakuza 3 och bara tycka synd om mig själv :(

Man kan ju fråga sig vad denna förbannade uppgift har med grafisk design att göra.
Skituppgift.

Kommentarer
Postat av: Elijinho

jag vet hur det känns gumman, värre än papercuts! ett tips är att inte kladda in tapetklister i såren sen, det bli absolut inte bättre!!! =P Miss you!

2010-04-26 @ 19:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0