paranormal activity, skitfilm eller ej?

Okej bloggen, nu måste vi prata lite allvar här, och ni får jättegärna kommentera om ni råkar ha en åsikt eller så.

Men seriöst, filmen Paranormal Activity, har ni sett den? Jag såg den för ganska länge sedan när den fortfarande gick på bio. Akira laddade ner den när han såg hur alla skrev på t.ex. facebook om hur läskig och sjuk den var, och att det var den läskigaste filmen de någonsin sett. Skräckisar är ju mina favoriter, så klart att man blir nyfiken och måste se den, detsamma gäller Akira. Men när vi satte igång filmen... Vad besviken jag blev. Först tänkte jag, jo men den är nog bara seg i början. 15 minuter gick, halva filmen gick, absolut INGENTING hände. Vad är detta för en film, INGET läskigt händer ju? De bara pratar och pratar medans de kör sin blair-witch-project-kamerastil och ja, inte mycket mer? Jag hade ärligt talat somnat om inte jag och Akira börjat småprata om annat samtidigt. Den var verkligen skittråkig, och sedan när det är typ sista scenen så blir det plötsligt en vändning, men en alldeles för sen och inte tillräckligt läskig sådan.

Nu ser jag hur alla fortfarande skiver hur detta var en skitläskig film, till och med den läskigaste de sett, och att man inte buor se den om man inte vill börja få mardrömmar efteråt. Jag måste ha missat poängen totalt, är jag immun mot allt läskigt eller var det helt enkelt en skitfilm?

Ni får jättegärna kommentera om ni sett den, för säger ni att den är läskig så får jag försöka se den igen tror jag :|

Kommentarer
Postat av: chubbchubbs

Den är helt enkelt en skitfilm! =)

2010-04-19 @ 23:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0