latmask

Jag gör verkligen ingenting den här helgen. Jag sover länge, vaknar lagon till lunch i form av mackor med tonfisk och tomat, och sedan hjälper jag Akira med hans illustrationer som ska färgläggas i enbart 4 färger och ändå se bra ut, så då blir det mitt jobb. Sedan tittar jag på TV eller film, läser nyheter och uppdaterar mig, glor på när Akira spelar ps3, planerar och skissar på läxan, spelar spel på nitrome (skitroliga pixelart spel, alla med härlig chiptune i bakgrunden) och facebook :) Haha vilket liv man har. Vi lagar middag tillsammans och sedan går vi ner och handlar barley och vatten i affären på området, och idag blev det till och med en glass som snart ska slukas :)

Ja nu kanske ni förstår min dåligt uppdaterade blogg, jag har helt enkelt inte världens flitigaste eller mest spännande liv just nu. MEN fyyyy vad skönt det är att bara kunna lata sig 5 dagar i rad nu när man inte har några projekt som tynger ner de lediga dagarna längre. Väldigt, väldigt skönt, och ibland tycker jag nog att jag kan vara värd en sådan latmask-helg (det tycker även min hud, haha!) när man ändå får tillfälle för en gångs skull.

Vi skulle gått och sett Caliban som spelade/spelar? i KL idag med Lisa, men sparar hellre pengarna tills ett band man faktiskt lyssnar på kommer och spelar. På min födelsedag så ska Akira bjuda mig på Shai Hulud som kommer och spelar på en sådan hemskt speciell dag :) Inte för SHs skull, men min då, höhö..

Nu ska jag återgå till min slappa söndag och njuta utav ännu en ledig dag imorgon! Hoppas ni också passar på att vila ut ordentligt, snart sommarlov där hemma ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0