klydd med koder

Idag har jag glömt bort att blogga. Har inte varit en så händelserik vecka precis, så det känns inte som att jag har så hemskt mycket att berätta, nu när man har så mycket tid över liksom. Men imorgon ska vi bo i Shah Alam i alla fall, Akiras föräldrar åker till Jakarta tills onsdag, så Mila måste åka dit och tvätta men vill inte vara där själv, nattetid och så. Jag hade heller inte viljat vara där själv eftersom att jag tycker det är ett lite kusligt område om kvällarna. Jag är en så typisk stadsflicka ibland, men jag tycker nog att mamma kan vara lika feg och hon har ju typ växt upp på landet. Haha inte på landet kanske, men typ som detta område.

Men ja, dit ska vi imorgon, och då ska vi passa på att åka en sväng till Sunway Pyramid och kanske se 'clash of the titans' på bio, jag älskar verkligen Sunway Pyramid men det var så länge sedan jag var där nu känns det som. Det ligger ju lite utanför KL men väldigt nära Akiras hus i Shah Alam. Borde kanske höra av sig till Deen och fråga om han vill med, han bor ju där borta med. Fast den killen är inte precis känd för att höra av sig haha.

Nu klyddar jag med bloggmall och design och layout och hela det köret. Design är inga problem, men koder? Jag avskyr koder! Jag avskyr det verkligen, och sist jag pillade på dem förstod jag mig mycket bättre på dem än den här gången, mucho snurrigt i huvudet just nu. Men jag klyddar vidare så får vi se vad som händer, sedan får jag uppdatera er buattre i Shah Alam och så när det kanske faktiskt händer grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0