gårdagens failade inlägg

Igårkväll/natt skrev jag ett inlägg som jag försökte publicera då och då i över en och en halv timme, och sedan berättar Akira att de håller på att uppdatera internetet mellan, ja vad var det, 2-3 och 8 på morgonen. Så det var helt borta, mitt internet. Men jag tycker att det är synd att strunta i det, så här kommer inlägget trots allt. Hej.

Jag ljög visst.
Jag har faktist inte tid eller tillräckligt god anledning att tycka synd om mig själv när jag har så mycket att göra. Det hela slutade med att jag blev färdig med ställningen, och nu är det bara det roliga kvar, att pynta :) Det ska jag gör imorgon, samt åka till Midvalley och köpa paper clay (papperslera?) till stolen, den ända leran jag känner till som INTE behöver värmas för att torka, och snabbt torkar det med, lätt att jobba med, tillsätt lite vatten bara och så är man igång. Ska bli skönt att fixa den, känns lite sorgligt att se den söndrig och sliten när mna lagt ner så mycket kärlek och energi haha. Men ja, hinner vi ska vi också se Shutter Islan, jag och asiatpojken.

Har precis pratat med min klasskamrat Rene som tar tåg till skolan varje dag, och går ca 500 m från tågstationen. Hon hade inte samma tur som jag utan fick två bokstäver som projekt istället för en. Egentligen skulle jag med göra två, men min lärare mailade och sa att han hittat någon som kunde göra min nolla istället. Man fick lov att ta hjälp av andra elever, men envis som jag är så ville jag inte be någon annan göra mitt projekt liksom, min andra klasskamrat Miru klagade över att hon frågat så många men att alla ville ha betalt för det, eftersom att de redan är så upptagna med sitt. Snålt egentligen, men that's life antar jag. Jag hade trots allt tur, och det var tanken på det som fick mig att jobba på någon timme allt istället för att sitta bekvämt och glo på TV-spel hela kvällen. Inte rättvist.

MEN det blir inget tal om några bilder i nuläget, det ser hemskt ut trots all den tid jag lagt ner. Bilder får ni se när jag är klar. Om ni vill alltså.

Nu ska jag coola ner en stund innan jag kan gå och lägga mig (snälla mamma skäll inte på facebook) :p
Haha, godnatt allihopa, hoppas att ni haft en trevlig och solig helg där hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0